اولین کمپرسور اسکرو با باتری در جهان

کمپرسور اسکرو با باتری

اولین کمپرسور اسکرو با باتری در جهان

همکار خاموش جدیدتان را ملاقات کنید: 

کمپرسور اطلس کوپکو مدل B-Air 185-12. اولین کمپرسور پیچی سیار در جهان که با باتری کار می کند. این راه حل نوآورانه به طور قابل توجهی صنعت را تغییر خواهد داد.

این کمپرسور هوای قابل حمل، در شرایط و برنامه های معمول، امکان استفاده حداقل یک روز کامل را فراهم می کند. همچنین این کمپرسور کاملاً انعطاف پذیر است و به شما اجازه می دهد تا از دستگاه B-Air در هرجایی که بخواهید استفاده کنید.

این کمپرسور کوچک، با کارایی بالا و سایلنت، مناسب برای هر برنامه سختی است که باید به صورت پایدار انجام شود.

قابل اعتماد و محکم
اولین کمپرسور پیچی سیار با باتری با فلسفه اندیشه پیشگام Atlas Copco ساخته شده است.

این کمپرسور یک تغییر بزرگ در کمپرسورهای قابل حمل است که برای محیط زیست بسیار مفید است. به علاوه، قابلیت اعتماد و طراحی آن، ایده آل برای برنامه های پرسرعت است.

کمپرسور سیار B-Air با مقاومت بالا طراحی شده و بیشترین عملکرد را از باتری خود به دست می آورد. باتری در یک پوشش سه لایه قرار دارد که بیشترین حفاظت را دارد و با مایع خنک می شود.

کمپرسور B-Air 185-12 با سیستم کنترل فشار الکترونیکی PACE مجهز شده است که خروجی آن را بسته به نیازهای کاربر تنظیم می کند.

برای تنظیم فشار، کنترلر برای پیدا کردن ترکیبی کامل با چند کلیک استفاده می شود.

این به اپراتورها اجازه می دهد تا فشار را با افزایش هایی به اندازه 0.1 بار / 2 پوند در اینچ انتخاب کنند و از این طریق با یک کمپرسور می توانند برای برنامه های مختلف استفاده کنند.

با توجه به فناوری PACE، تنها به یک کمپرسور هوا باتری قدرتمند اطلس کوپکو نیاز خواهید داشت که برای کاربردهای مختلف قابل استفاده باشد:
5 بار / 72 پی اس آی برای استفاده از ابزار دستی؛
10 بار / 145 پی اس آی برای شن و ماسه برداری؛
12 بار / 174 پی اس آی برای پاشش کابل.
کمپرسور هوای معمولی به فشار و نرخ جریان معینی محدود است، اما یک کمپرسور هوا با فناوری PACE، قابلیت ارائه جریان بیشتر در فشار پایین را دارد. این فناوری به موتور اجازه تنظیم سرعت بر اساس بار کاری را می دهد که به صرفه جویی در انرژی و هزینه ها منجر می شود.

 

این موتور طراحی یکتای شرکت اطلس کوپکو بوده که برای مقاومت در برابر برنامه های فضای باز ساخته شده است. این موتور کاملاً از آب و گرد و غبار محافظت شده و با IP66 سازگار است.

این ترکیب از موتور پروانه دائمی و سرعت متغیر، کمپرسوری قابل حمل تولید می کند که در شرایط باریکه یا بار خالی، 50٪ کارآیی انرژی بیشتری نسبت به یک کمپرسور با سرعت ثابت دارد، که بیشتر عمر کاری خود را پشت سر می گذارد.

 

 

 

لینک مقاله اصلی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه برای شما : دانلود رایگان چک لیست انتخاب کمپرسور هوا
ایمیل خود را وارد کرده و سپس دانلود کنید.
دانلود
close-image