جدیدترین کمپرسورهای دیزلی شرکت اطلس کوپکو

جدیدترین کمپرسورهای اطلس کوپکو

جدیدترین کمپرسورهای دیزلی شرکت اطلس کوپکو

در این مقاله به معرفی جدیدترین کمپرسورهای دیزلی شرکت اطلس کوپکو خواهیم پرداخت که بعد از سال 2021 تولید شده اند. برای تهیه این مقاله از منابع و کاتالوگ های شرکت اطلس کوپکو نیز استفاده شده است.در این مقاله، به معرفی جدیدترین کمپرسورهای دیزلی شرکت اطلس کوپکو پرداختیم. این مدل‌ها شامل XAS 950، XAS 1200 و XAS 1850 بودند که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌باشند. این کمپرسورها با ویژگی‌های برتر خود به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای صنایع مختلف شناخته می‌شوند.

 

اگر به دنبال یک کمپرسور دیزلی با ویژگی‌های برتر هستید، کمپرسورهای شرکت اطلس کوپکو گزینه خوبی برای شما هستند. با قدرت بالا، کارایی بالا و مقاومت در برابر شرایط نامساعد، این کمپرسورها به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای صنایع مختلف شناخته می‌شوند.

مدل‌های جدیدی که در ۲ سال گذشته تولید شده‌اند شامل XAS 950، XAS 1200 و XAS 1850 می‌شوند. تمامی این کمپرسورها از موتور دیزلی اطلس کوپکو با نام engine QAS برای راه اندازی استفاده می‌کنند. با این کمپرسورها می‌توانید در صنایع نفت و گاز، معدن، ساختمانی و بسیاری از صنایع دیگر استفاده کنید.

مدل های جدید کمپرسور دیزلی اطلس کوپکو

۱. مدل XAS 950

این کمپرسور در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت اطلس کوپکو معرفی شده است. این مدل دارای یک تانک سوخت با ظرفیت ۴۰ گالن است و قادر به تأمین هوای فشار بالا در شرایط سخت و نامساعد است.XAS 950 دارای یک موتور دیزلی با توان 261 اسب بخار و فشار هوا ۸٫۶ بار است.این مدل کمپرسور دارای یک برج خنک‌کننده با راندمان بالا و همچنین یک مولد جریان الکتریکی 12 ولت است. این کمپرسور با وزن 1475 کیلوگرم و ابعاد 4.15 × 1.98 × 2.4 متر، مناسب برای حمل و نقل در محیط‌های مختلف می‌باشد. این کمپرسور برای موارد استفاده در صنایع مختلفی از جمله رنگ‌پاشی، بتن‌ریزی و حمل و نقل مناسب است.

در مورد مدل XAS 950 CD7 T4F، باید گفت که این کمپرسور دیزلی با engine 6.7 لیتری Cummins QSX15 T4F عرضه می‌شود و با فشار 8.6 بار و ظرفیت جریان هوای 26.5 مترمکعب در دقیقه، مناسب برای استفاده در صنایع سنگین مانند معدن، نفت و گاز، صنایع شیمیایی و پتروشیمی است. این کمپرسور به عنوان یکی از جدیدترین مدل‌های اطلس کوپکو، با کارایی بالا و مصرف سوخت کم، برای مشتریانی که نیاز به یک دستگاه قدرتمند و قابل اعتماد دارند، مناسب است.

از ویژگی‌های مهم XAS 950 CD7 T4F می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به سیستم تنظیم فشار خودکار
  • دارای فیلتر هوای دو مرحله‌ای با بازدهی بالا
  • قابلیت اجرای مداوم در شرایط سخت محیطی با دمای بالا و گرد و غبار
  • دارای کنترل کامل موتور و فشار هوا از راه دور
  • دستگاه سبک و قابل حمل با دو چرخ که قابلیت حمل آسان و جابجایی را برای کاربر فراهم می‌کند.

از طرفی، مدل XAS 110 DD7 T4F نیز با engine 7.7 لیتری Cummins QSB7 T4F عرضه می‌شود و با فشار 10.3 بار و ظرفیت جریان هوای 28.3 مترمکعب در دقیقه، برای کاربرانی که نیاز به فشار بالاتری دارند، مناسب است. این کمپرسور برای استفاده در صنایعی مانند ساختمان، حفاری چاه، تأسیسات برقی و تهویه مطبوع، مناسب است.

همچنین، از ویژگی های مهم مدل XAS 950 CD7 T4F کمپرسور اطلس کوپکو، سیستم کنترل اتوماتیک دنده‌به‌دنده، سیستم ضربه‌گیر برای کاهش لرزش و سایکل های موتور، سیستم کنترل فشار روغن و سیستم کنترل خنک‌کننده می باشد. همچنین این کمپرسور با داشتن موتور دیزلی بسیار قوی و پایدار، از راندمان بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از بهترین کمپرسورهای دیزلی در بازار شناخته می‌شود.

۲. مدل XAS 1200

این مدل نیز در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت اطلس کوپکو معرفی شده است. XAS 1200 با موتور دیزلیCaterpillar C13 ACERT و قدرت 433اسب بخاری، فشار هوا ۸٫۶ بار و مصرف سوخت ۱۴٫۴ لیتر بر ساعت نیز به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های برای صنایعی مانند راه‌سازی، معدن‌کاری و نیروگاهی مطرح است.

مشخصات فنی این کمپرسور عبارتند از:

  • حداکثر فشار خروجی: 10.3 بار
  • حجم جریان هوای خروجی: 27.2 مترمکعب در دقیقه
  • حجم مخزن سوخت: 971 لیتر
  • میزان مصرف سوخت در بار کاری 100٪: 64.3 لیتر در ساعت
  • وزن خالص: 11200 کیلوگرم

 

۳. مدل XAS 1850

این کمپرسور در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت اطلس کوپکو معرفی شده است. این مدل به عنوان یکی از بزرترین و پیشرفته‌ترین کمپرسورهای دیزلی شرکت اطلس کوپکو محسوب می‌شود.XAS 1850 با توان 597 اسب بخار و موتور دیزلی Caterpillar C18 ACERT، فشار هوا ۱۲ بار و مصرف سوخت ۳۳٫۶ لیتر بر ساعت به عنوان گزینه‌ای برای صنایعی مانند حفاری چاه، کاشت شیرآلات و مصارف سنگین تر مطرح است.

مشخصات فنی این کمپرسور به شرح زیر است:

  • حداکثر فشار خروجی: 14.5 بار
  • حجم جریان هوای خروجی: 52.8 مترمکعب در دقیقه
  • حجم مخزن سوخت: 1287 لیتر
  • میزان مصرف سوخت در بار کاری 100٪: 133.2 لیتر در ساعت
  • وزن خالص: 19100 کیلوگرم

 

نمونه‌ای از مدل‌های کمپرسور دیزلی شرکت اطلس کوپکو که در ۲ سال گذشته تولید شده‌اند عبارتند از:

  • XAHS 186: این کمپرسور دارای یک موتور دیزلی کم مصرف با توان ۱۳۱ کیلووات است و در فشار کاری ۱۴ بار می‌تواند هوایی با ظرفیت ۱۸۶ مترمکعب در دقیقه تولید کند. همچنین این کمپرسور دارای سیستم کنترل هوا خودکار و مانیتورینگ وضعیت کارکرد است.
  • XAVS 378: این کمپرسور دارای یک موتور دیزلی با توان ۲۶۰ کیلووات و فشار کاری ۳۶ بار است. این کمپرسور با ظرفیت هوایی ۳۷۸ مترمکعب در دقیقه برای کاربردهای سنگین و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم کنترل موتور و سیستم کنترل خودکار فشار اشاره کرد.

ویژگی‌های کلی کمپرسورهای دیزلی اطلس کوپکو

کمپرسورهای دیزلی شرکت اطلس کوپکو به دلیل ویژگی‌های متمایز خود از جمله قدرت بالا، کارایی بالا و مقاومت در برابر شرایط نامساعد، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای صنایع مختلف شناخته می‌شوند. این کمپرسورها به طور گسترده در صنایع نفت و گاز، معدن، ساختمانی و بسیاری از صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین کمپرسورهای دیزلی شرکت اطلس کوپکو دارای مزایایی نظیر کارایی بالا، صدای کم، طول عمر طولانی، نگهداری آسان و … هستند.

از دیگر ویژگی‌های کمپرسورهای دیزلی شرکت اطلس کوپکو می‌توان به کارایی بالا، صدای کم، نگهداری آسان، عمر طولانی و قابلیت استفاده در شرایط سخت و بی‌نظیر آنها در کاربردهای صنعتی اشاره کرد. لذا پیشنهاد می‌شود که به دلیل کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصر به فرد کمپرسورهای دی

 

به طور کلی، کمپرسورهای دیزلی اطلس کوپکو به دلیل داشتن تکنولوژی‌های نوین و بالا بودن کیفیت و قدرت، در صنایع مختلفی مانند صنایع معدن، ساختمان سازی، نفت و گاز، صنایع غذایی و دارویی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نتیجه‌گیری

در نهایت، توصیه ما به خوانندگان علاقه‌مند به خرید کمپرسور، استفاده از محصولات اطلس کوپکو است که با داشتن مشخصات بالا و کیفیت برتر، بهترین گزینه برای نیازهای صنعتی شما خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه برای شما : دانلود رایگان چک لیست انتخاب کمپرسور هوا
ایمیل خود را وارد کرده و سپس دانلود کنید.
دانلود
close-image